A „bemelegítés” címet konkrét és metaforikus értelemben is használjuk.
Metaforikus értelmében egzisztenciális állapotként, általánosabb síkon: az emberi életre, a kapcsolatokra, a közösségben való létezésre fókuszálva vetjük föl a bemelegítés témáját. Mondhatjuk, hogy az ember, -ha nem is gondol erre– különböző életkoraiban, élete különböző stádiumaiban- mindig bemelegít: készül, edz, felkészül valamire. Gyermekként, majd kisebb vagy nagyobb kamaszként készül, „melegít” a felnőtt életre, annak a - több-kevesebb változtatással - mindannyiunk életében lefuttatandó „programnak” a végrehajtására, amely fizikai (élő) és társas lény mivoltunkból következik. Mozgásvilágát tekintve az a darab, amit a cím is sejtet: bemelegítés, amely során a szereplők a test mozgásra való felkészítésétől eljutnak a látványos, akrobatikus elemekig, valamint az egységes, közös táncig. (Angol nyelvű előadás) Előadják: Arnaud Blondel, Mikó Dávid,Takács Lacek
Koreográfus: Juhász Kata
Zeneszerző: Csizmás András
Szövegek: Müller Péter Sziámi és a táncosok
Konzultáns: Lóky Tamás, Drámapedagógus konzultáns: Bethlenfalvy Ádám
Akrojóga konzultáns: Michal Maciaszek Produkciós partnerek, támogatók: NKA, EMMI, Zawirowania, Nemzetközi Visegrádi Alap VARP- PA rezidencia program, Műhely Alapítvány, SÍN Kulturális Központ Juhász Kata koreográfus – táncművész 2006-ban alapította társulatát, amellyel rendszeresen jelenik meg elsősorban Budapesten illetve Európa különböző fesztiváljain. Önálló koreográfiákkal és szólókkal 1996-óta jelentkezik. A Frenák Pál Társulatnak 1998-2006 között volt szólistája, a társulat teljes repertoárját táncolta. Az együttessel vendégszerepelt Európa és Japán színházaiban és fesztiváljain. Nem a megszokott táncosi pályát futotta be. Gyerekkorában egy évtizeden keresztül műkorcsolyázott és jégtáncolt. Klasszikus és jazztánc tanulmányait 14 évesen kezdte Jeszenszky Endre tanítványaként és különféle tánckurzusok résztvevőjeként. 1992-től a Víg- és Pesti Színház musicaljeiben táncolt. Ekkor fordult érdeklődése a Magyarországon ekkor még gyerekcipőben járó kortárs tánc irányába. Ezek után ösztöndíjasként különböző programokon tanult az Egyesült Államokban, Franciaországban és Ausztriában. Mindezek mellett a SOTE orvosi karán diplomát szerzett.
Metaforikus értelmében egzisztenciális állapotként, általánosabb síkon: az emberi életre, a kapcsolatokra, a közösségben való létezésre fókuszálva vetjük föl a bemelegítés témáját. Mondhatjuk, hogy az ember, -ha nem is gondol erre– különböző életkoraiban, élete különböző stádiumaiban- mindig bemelegít: készül, edz, felkészül valamire. Gyermekként, majd kisebb vagy nagyobb kamaszként készül, „melegít” a felnőtt életre, annak a - több-kevesebb változtatással - mindannyiunk életében lefuttatandó „programnak” a végrehajtására, amely fizikai (élő) és társas lény mivoltunkból következik. Mozgásvilágát tekintve az a darab, amit a cím is sejtet: bemelegítés, amely során a szereplők a test mozgásra való felkészítésétől eljutnak a látványos, akrobatikus elemekig, valamint az egységes, közös táncig. (Angol nyelvű előadás) Előadják: Arnaud Blondel, Mikó Dávid,Takács Lacek
Koreográfus: Juhász Kata
Zeneszerző: Csizmás András
Szövegek: Müller Péter Sziámi és a táncosok
Konzultáns: Lóky Tamás, Drámapedagógus konzultáns: Bethlenfalvy Ádám
Akrojóga konzultáns: Michal Maciaszek Produkciós partnerek, támogatók: NKA, EMMI, Zawirowania, Nemzetközi Visegrádi Alap VARP- PA rezidencia program, Műhely Alapítvány, SÍN Kulturális Központ Juhász Kata koreográfus – táncművész 2006-ban alapította társulatát, amellyel rendszeresen jelenik meg elsősorban Budapesten illetve Európa különböző fesztiváljain. Önálló koreográfiákkal és szólókkal 1996-óta jelentkezik. A Frenák Pál Társulatnak 1998-2006 között volt szólistája, a társulat teljes repertoárját táncolta. Az együttessel vendégszerepelt Európa és Japán színházaiban és fesztiváljain. Nem a megszokott táncosi pályát futotta be. Gyerekkorában egy évtizeden keresztül műkorcsolyázott és jégtáncolt. Klasszikus és jazztánc tanulmányait 14 évesen kezdte Jeszenszky Endre tanítványaként és különféle tánckurzusok résztvevőjeként. 1992-től a Víg- és Pesti Színház musicaljeiben táncolt. Ekkor fordult érdeklődése a Magyarországon ekkor még gyerekcipőben járó kortárs tánc irányába. Ezek után ösztöndíjasként különböző programokon tanult az Egyesült Államokban, Franciaországban és Ausztriában. Mindezek mellett a SOTE orvosi karán diplomát szerzett.
Helyszín
Csiky Gergely Színház
Kaposvár, 7400, Rákóczi tér
Kaposvár, 7400, Rákóczi tér
Térkép
Ne használj papírt, ha nem szükséges!
Az emailban kapott jegyeid — ha teheted — a telefonodon mutasd be.
Köszönjük!