Két egyfelvonásos előadás ugyanarról a témáról szünettel.
Vajda István: Pedig én jó anya voltam Az Örkény Színházzal közös produkció Pogány Judit a magyar színjátszás egyik legsokoldalúbb és leghitelesebb színésznője. Kaposvártól az Örkény Színházig tartó változatos és gazdag színészi pályája során megmutatkozott már anya-szerepben. Ahogyan azonban a Pinceszínházban bemutatásra kerülő önálló estjében alakítja az utolsó magyar halálra ítélt édesanyját, az finoman szólva is: sokkoló. 1979-ben egy brutális kettős gyerekgyilkosság rázta meg Budapestet. Az újságokban az idő tájt a bűnügyi hírek közt vezető helyen szerepelt a budapesti levélkihordóból színházi munkássá lett fiatalember tragikus története. Az újsághírek alapján indult el a férfi családjához Vajda István, és készített tényfeltáró riportsorozatot a férfi édesanyjával. A beszélgetésekből évekkel később megrázó erejű monodrámát írt „A gyilkos anyja” címmel. A döbbenetes őszinteséggel kitárulkozó anya-figura megformálása hatalmas lelkierőt, koncentrációt és olyan eszköztelen színpadi jelenlétet igényel, amelyet talán csak a görög drámák nőalakjainak előadása. A vallomások füzéréből álló darab elsőként kerül a Pinceszínházban színpadra. Rendező: Anger Zsolt Nagy Klára Katalin: Süket halál, avagy matt az életnek A Fiatalkorúak Büntetés-végrejatási Inézetének előadása (Tököl) Különleges kapcsolat alakult ki a Pinceszínház és a tököli fiatalkorú elítéltek között az elmúlt hónapokban. A rabok a „Pedig én jó anya voltam” című előadást a rácsok között látták, Nagy Klára Katalin százados a színházélmény alapján írt darabot a történet másik nézőpontjáról „Süket halál, avagy matt az életnek” címmel.
Vajda István: Pedig én jó anya voltam Az Örkény Színházzal közös produkció Pogány Judit a magyar színjátszás egyik legsokoldalúbb és leghitelesebb színésznője. Kaposvártól az Örkény Színházig tartó változatos és gazdag színészi pályája során megmutatkozott már anya-szerepben. Ahogyan azonban a Pinceszínházban bemutatásra kerülő önálló estjében alakítja az utolsó magyar halálra ítélt édesanyját, az finoman szólva is: sokkoló. 1979-ben egy brutális kettős gyerekgyilkosság rázta meg Budapestet. Az újságokban az idő tájt a bűnügyi hírek közt vezető helyen szerepelt a budapesti levélkihordóból színházi munkássá lett fiatalember tragikus története. Az újsághírek alapján indult el a férfi családjához Vajda István, és készített tényfeltáró riportsorozatot a férfi édesanyjával. A beszélgetésekből évekkel később megrázó erejű monodrámát írt „A gyilkos anyja” címmel. A döbbenetes őszinteséggel kitárulkozó anya-figura megformálása hatalmas lelkierőt, koncentrációt és olyan eszköztelen színpadi jelenlétet igényel, amelyet talán csak a görög drámák nőalakjainak előadása. A vallomások füzéréből álló darab elsőként kerül a Pinceszínházban színpadra. Rendező: Anger Zsolt Nagy Klára Katalin: Süket halál, avagy matt az életnek A Fiatalkorúak Büntetés-végrejatási Inézetének előadása (Tököl) Különleges kapcsolat alakult ki a Pinceszínház és a tököli fiatalkorú elítéltek között az elmúlt hónapokban. A rabok a „Pedig én jó anya voltam” című előadást a rácsok között látták, Nagy Klára Katalin százados a színházélmény alapján írt darabot a történet másik nézőpontjáról „Süket halál, avagy matt az életnek” címmel.
Helyszín
Pinceszínház
Budapest, 1093, Török Pál u. 3.
Budapest, 1093, Török Pál u. 3.
Térkép
Ne használj papírt, ha nem szükséges!
Az emailban kapott jegyeid — ha teheted — a telefonodon mutasd be.
Köszönjük!