Töltjük rögvest!
 
 
  Válassz jegyeket
  Add meg az adataid
  Fizess online
J(A)ZZ! - HARRY SOKAL’S DEPART “REFIRE” (A)
Budapest Music Center - Opus Jazz Club

Erre az előadásra ma nincsenek félárú jegyeink, nézd meg az aktuális darabokat a Főoldalon!

  Leírás
„Arról, ahogy Sokal jellegzetes szoprán- vagy tenorszaxofonja és a lábdob poliritmikája egymással feleselnek, csak szuperlatívuszokban beszélhetünk... A Depart esetében biztosak lehetünk abban, hogy ők az improvizatív zene melodikus oldalára is teljes hangsúlyt fektetnek” (FONOFORUM)

A szaxofonos Harry Sokal és a bőgős Heiri Känzig jó néhány éven át volt a Depart power trió motorja. Legújabb projektjük a „refire”, melyhez a korábbi Departhoz hasonlóan ismét egy fiatal, erőteljes és rendkívül ígéretes dobost kerestek, és találtak meg Martin Valihora személyében. Együtt vágtak bele új zenei expedíciójukba, amely új korszakot nyit a Depart történelmében. A tűz minden eddiginél erősebben lángol ... - ahogy nyilatkozták. Az 1954-ben született Harry Sokal egyértelműen Európa egyik legfontosabb „post Coltrane” szaxofonosai, aki számtalan jelentős európai és amerikai jazz-zenésszel működött együtt, a Vienna Art Orchestra tagja volt 1977-től, az Art Farmer Quinteté pedig 1978-1999 között. Ízelítőül néhány további név partnerei közül: Art Blakey, Dave Holland, Terje Rypdal, Daniel Humair, Michel Portal, Mike Richmond, Minu Cinelu, Friedrich Gulda, Idris Muhammad, Joe Zawinul. Természetesen számos, hazai és nemzetközi zenészekkel létrehozott saját projektje is jól ismert: Rave Jazz, Full Circle, Roots Ahead, Voices of Time, Depart, a majdhogynem klasszikus Stories duó és az egyik legújabb, a Groove orgona-trió. 2005-ben az Év Zenésze kategóriában neki ítélték a Hans Koller-díjat, a legrangosabb osztrák jazz zenei elismerést. Harry Sokal mesteri játékát hangszeres virtuozitása mellett lírai hangvétele és tiszta, világos vonalvezetése teszi kiemelkedővé hazájában és világviszonylatban egyaránt. A New Yorkban született bőgős Heiri Känzig szintén régóta a nemzetközi színtér szereplője. Már 23 évesen a legendás bebop trombitást, Art Farmert kísérte, s azóta számtalan illusztris kollégájával játszott együtt mind Európában mind az USA-ban. A Grazban, Bécsben és Zürichben tanult Känzig régóta Európa egyik legjobb bőgősének számít. Virtuóz technikájú művész, aki magabiztos mestere az improvizatív zenének, legyen szó jazzről vagy éppen world musicról. 1978-tól a Vienna Art Orchestra bőgőseként vívott ki komoly nemzetközi elismerést. Sidemanként több mint 130 album közreműködője, olyan kiadóknál, mint a Blue Note, a Verve, vagy az Enja. Partnerei között olyan neveket tálálunk, mint John Scofield, Pierre Favre, Charlie Mariano, Kenny Wheeler, Billy Cobham, Billy Hart, Didier Lockwood, Daniel Humair, Franco Ambrosetti vagy Richard Galliano. Charlie Mariano és Paul McCandless, illetve Kenny Wheeler után a Thierry Lang Trio bőgőseként hat Blue Note lemezen működött közre. Martin Valihora a jazzt a 21. századba átvezető dobosok új generációjának markáns képviselője. Virtuóz, igen személyes megközelítésű jazzdobolására alapozva Martin esztétikai világában a hip-hop, funk, New Orleans-i ritmusok, rock vagy ambient hangzások is helyet kapnak. Tanulmányait a pozsonyi konzervatóriumban kezdte, s végül Bostonban a Berklee College of Music-ban diplomázott. Jelenleg New Yorkban él és olyanokkal dolgozik, mint Don Grusin, Hiromi, Anthony Jackson, Nathan East, Bob James, Lee Ritenour, John Beasley, Reuben Rogers, Chris Cheek, Tony Grey vagy Greg Hopkins. Több mint 50 albumot jegyez közreműködőként, olyan lemezkiadóknál, mint a BMG, a Polygram, vagy az Universal. Hiromi Sonicbloom-jának tagjaként végigutazta a világ minden táját, és az összes jelentős jazz fesztiválon részt vett.  Közreműködik: Harry Sokal - tenor- és szopránszaxofon
Heiri Känzig - nagybőgő
Martin Valihora - dob "Kérjük Önöket, hogy az Opus Jazz Clubba váltott jegy mellé ne felejtsenek el asztalt foglalni, mert ülőhelyet csak így tudunk biztosítani! Tel: (+36 1) 216 7894."
  Jegynyomtatásról
Az emailben kapott jegyet nyomtasd ki, és vidd magaddal papíron. A színházak ugyanis így fogadják el a jegyed érvényesnek, és neked is így a legegyszerűbb és leggyorsabb!

Ha mégsem tudsz nyomtatni, ne aggódj, nem fogsz lemaradni az előadásról, a legtöbb színházunk valamennyire rugalmas ezügyben. Az általad választott színháztól még nem kaptunk pontos információt a jegynyomtatással kapcsolatban, így kérjük, náluk érdeklődj!

Ha esetleg gondod volt a bejutással ebben a színházban, jelezd felénk kérlek a címen!

  Cím
  Hogy tetszett?