FEJES ÁDÁM: FEMINAElőadók: Joó Eszter, Halász Csilla, Ócsai Rebeka, Szabó Franciska, Fülöp Gréta, Sali Gréta, Gál Noémi Andrea, Kajtár Rita, Sztarenki Dóra,
Koreográfus: Fejes Ádám
Zene: Kunert Péter
Jelmez: Hoffmann Adrienn
Látvány: Fejes Ádám / Katonka Zoltán
Nézői vélemények:
- A Femina tánc, nekem akkor tetszett igazán, amikor hátulról simogatva közelíti meg a férfit, és ezek a meztelen vállak egymásba borulva és ölelő karokba forrnak.
A nőnek ez egy finom közelítése, nem törtetve és kihívóan, hanem mint a befogadó méh, lágyan átölel.
Egyébként a zene hatásos volt ehhez a jelenethez, kicsit olyan elhaló segélykiáltások, amelyeket csak a finom lelkű nők vesznek észre a férfiakban.
A táncnyelvéhez persze az ért legjobban, aki sokat beszél ezen a nyelven, nekem érzelmeken jut el ez a beszéd. – (nő)
- Gyönyörű. Számomra a magányosok és a már megérkezettek együtt éléséről szól, gyengéden fogta a szívemet, kicsit szorította, de nem gyötört meg. Vágyni kezdek a szépségre, a közösségben repülésre, a fészek intimitására, a lemaradottak egymást vigasztaló talán holnapjára, és megint sajnálom, hogy nincs olyan fizikai bejáratottságom, hogy azt a nagy ívű hátrahajlást és közvetlen utána a zuhanást stabil szögben és álló helyzetben oly tökéletesen és biztonságosan kivitelezhetném, mint a középső táncos hölgy. Így marad nekem a néző ábrándozó pozíciója, na meg a hallgató megnyugvó szerepe, és bizsergés, és vágyakozás, és várakozás. De ahogy magamat ismerem kb. tizenöt perc múlva kipróbálom. De vigyázni fogok, tudom, ez nem játék. – (nő)
- nem volt rossz, de számomra nem sok mindent adott át.
Próbáltam a szimbolikára rálelni, első és legerősebb benyomás a nő maga. Mind valódi, vérbő, izmos, hosszú hajú, nőies nő volt.
A két srác mellékszereplőnek tűnt.
Az első rész a virágok, növények gyorsított felvételére emlékeztetett, ahogyan a növény a fényt keresi és eközben felfelé törekszik. Lehet hogy ez átvitt értelemben a párválasztást-keresést szimbolizálja?
Később kerültek képbe a fiúk.
A két fiú talál párt magának, két-három lány viszont nem, később egyik srác elől táncol a párjával, másik hátrább áll szintén egy lány mellett, hogy nem szimmetrikusan sorakoznak fel (elől a két srác hátul a lányok) ez talán azt jelenti hogy van akinek sikerül, van akinek nem párt találni. A vörös fényeffekt nem tudom mit jelenthetett. Mindenesetre a lányok tetszettek, ahogy a hosszú hajuk lobogott, ahogyan dobálták tánc közben. – (férfi)
JACK GALLAGHER: DIVIDED WE STAND
BEMUTATÓ
Előadók: Asztalos Dóra, Barabás Anita, Hoffmann Adrienn, Ruzsom Mátyás
Koreográfus: Jack Gallagher
Jelmez: Hoffmann Adrienn
Fény: Fejes Ádám
Assisztens: Marcella Moret
Produkciós partner: Bodies Anonymous
Fotó: Jókúti György
Koreográfus: Fejes Ádám
Zene: Kunert Péter
Jelmez: Hoffmann Adrienn
Látvány: Fejes Ádám / Katonka Zoltán
Nézői vélemények:
- A Femina tánc, nekem akkor tetszett igazán, amikor hátulról simogatva közelíti meg a férfit, és ezek a meztelen vállak egymásba borulva és ölelő karokba forrnak.
A nőnek ez egy finom közelítése, nem törtetve és kihívóan, hanem mint a befogadó méh, lágyan átölel.
Egyébként a zene hatásos volt ehhez a jelenethez, kicsit olyan elhaló segélykiáltások, amelyeket csak a finom lelkű nők vesznek észre a férfiakban.
A táncnyelvéhez persze az ért legjobban, aki sokat beszél ezen a nyelven, nekem érzelmeken jut el ez a beszéd. – (nő)
- Gyönyörű. Számomra a magányosok és a már megérkezettek együtt éléséről szól, gyengéden fogta a szívemet, kicsit szorította, de nem gyötört meg. Vágyni kezdek a szépségre, a közösségben repülésre, a fészek intimitására, a lemaradottak egymást vigasztaló talán holnapjára, és megint sajnálom, hogy nincs olyan fizikai bejáratottságom, hogy azt a nagy ívű hátrahajlást és közvetlen utána a zuhanást stabil szögben és álló helyzetben oly tökéletesen és biztonságosan kivitelezhetném, mint a középső táncos hölgy. Így marad nekem a néző ábrándozó pozíciója, na meg a hallgató megnyugvó szerepe, és bizsergés, és vágyakozás, és várakozás. De ahogy magamat ismerem kb. tizenöt perc múlva kipróbálom. De vigyázni fogok, tudom, ez nem játék. – (nő)
- nem volt rossz, de számomra nem sok mindent adott át.
Próbáltam a szimbolikára rálelni, első és legerősebb benyomás a nő maga. Mind valódi, vérbő, izmos, hosszú hajú, nőies nő volt.
A két srác mellékszereplőnek tűnt.
Az első rész a virágok, növények gyorsított felvételére emlékeztetett, ahogyan a növény a fényt keresi és eközben felfelé törekszik. Lehet hogy ez átvitt értelemben a párválasztást-keresést szimbolizálja?
Később kerültek képbe a fiúk.
A két fiú talál párt magának, két-három lány viszont nem, később egyik srác elől táncol a párjával, másik hátrább áll szintén egy lány mellett, hogy nem szimmetrikusan sorakoznak fel (elől a két srác hátul a lányok) ez talán azt jelenti hogy van akinek sikerül, van akinek nem párt találni. A vörös fényeffekt nem tudom mit jelenthetett. Mindenesetre a lányok tetszettek, ahogy a hosszú hajuk lobogott, ahogyan dobálták tánc közben. – (férfi)
JACK GALLAGHER: DIVIDED WE STAND
BEMUTATÓ
Előadók: Asztalos Dóra, Barabás Anita, Hoffmann Adrienn, Ruzsom Mátyás
Koreográfus: Jack Gallagher
Jelmez: Hoffmann Adrienn
Fény: Fejes Ádám
Assisztens: Marcella Moret
Produkciós partner: Bodies Anonymous
Fotó: Jókúti György
Helyszín
MU Színház
Budapest, XI., Körösy József u. 17.
Budapest, XI., Körösy József u. 17.
Térkép
Ne használj papírt, ha nem szükséges!
Az emailban kapott jegyeid — ha teheted — a telefonodon mutasd be.
Köszönjük!