Töltjük rögvest!
 
 
  Válassz jegyeket
  Add meg az adataid
  Fizess online
CIRKUSZHERCEGNŐ
Budapesti Operettszínház - Nagyszínpad

Erre az előadásra ma nincsenek félárú jegyeink, nézd meg az aktuális darabokat a Főoldalon!

  Leírás
Kálmán Imre: A Cirkuszhercegnő

"Minden jó operett egy olyan mese, amelynek az öltözéke álomból varrt, de a valója mégis mindannyiunk igaz érzelmeit rejti.

A legyőzhetetlen szerelemről sokféleképpen lehet mesét szőni, de műfajok erdejében mégis az operett szól róla a legszégyentelenebbül, a legkitárulkozóbban és a muzsika által a legboldogítóbb módon.

Miért is ne tenné a Színház, hogy közönsége átélje ezt az emocionális élményt?! Merthogy az operett hazugsággal él?! Dehogyis, kérem!

A világ és mi emberek benne olyan sokszínűek vagyunk, annyiféle jó és rossz helyzetben törünk a boldogság felé, hogyne lehetne igaz, hogy egy férfi, - A CIRKUSZHERCEGNŐben jelesül Mister X -, egykori megalázottságában az arctalanságba menekül, hogy aztán egy nap mégis kiharcolja egykori kedvesének szerelmét?!

Kálmán Imre CIRKUSZHERCEGNŐjében ugyanis a legyőzhetetlen szerelem harcol a maga boldogságáért, épp ezért van közünk hozzá ma is. Mint minden jó darabban, ebben is, valaki elmulaszt, vét valamit, és a mű ennek további történetét meséli el.

A CIRKUSZHERCEGNŐ drámája jóval a függöny felgördülte előtt történik, amikor A NŐ a múltban egy rossz döntést hoz, és aztán csak a függöny felgördülte után lehet mindezt jóra fordítani. Amiképp az életben is, úgy ebben a színdarabban is, ez igencsak bonyodalmas.

A CIRKUSZHERCEGNŐ világában - akárcsak A CSÁRDÁSKIRÁLYNŐben - A MŰVÉSZ támad egy feudális világ álságos közszokásai ellen, csak míg abban A NŐ, itt A FÉRFI győzi le a képmutató konvenciókat. És mindehhez Kálmán Imre kiapadhatatlan melódiagazdagsága muzsikálja, daloltatja el mindazt, ami már az élőszóban fokozhatatlan, az ő zenéje sodorja magával a történetben a nézőt.

Hiteles helyzetekben hiteles állapotokra vágyom az emelt térben, amit színpadnak hívunk. Ez a tér, az Operettszínház színpada, mint más előadásaiban is, mai félelmeinknek, mai vágyainknak, mai reményeinknek, mai tartásunknak és persze mai esendőségünknek is lehetőséget nyújt a megmutatkozásra, ha hiszünk benne, hogy a hagyomány és a korszerű nem két külön hatás, hanem egyszerre lehet eggyé, és ha egyrészt komolyan vesszük, amit a szerző leírt, másrészt érzékenyen figyeljük mindazt, ami körülöttünk történik a jelenben." (Verebes István, rendező)

Szövegíró: Julius Brammer, Alfred Grünwald
Fordító: Liptai Imre
Versszövegíró: Kulinyi Ernő és Verebes István

Közreműködik: A Színház Énekkara, a Színház Balettkara, a Színház Zenekara.
  Szereposztás
Fedora 
Fischl Mónika 
Mister X 
Homonnay Zsolt 
Sergius Wladimir 
Stohl András 
Miss Mabel 
Szendy Szilvi 
Toni Schlumberger 
Szabó Dávid 
Carla Schlumberger 
Lehoczky Zsuzsa 
Pelikán 
Faragó András 
Vesnyev 
Jantyik Csaba 
Pinelli 
Dézsy Szabó Gábor 
Szegyenko 
Melis Gábor 
Antonov 
Balogh Bodor Attila 
Komornyik 
Magasházy István 
Idős hölgy 
Arányi Adrienn 
Szakács 
Marik Péter 
  Stáblista
Rendező 
Verebes István 
Koreográfia 
Tihanyi Ákos 
Jelmez 
Tordai Hajnal 
Díszlet 
Mira János 
Rendező asszisztens 
Niklai Judit 
Koreográfus-asszisztens 
Németh Zsuzsanna 
Koreográfus-asszisztens 
Kiss István Róbert 
Karigazgató 
Drucker Péter 
Karmester 
Szabó Mónika 
Karmester 
Makláry László 
Zeneszerző 
Kálmán Imre 
  Jegynyomtatásról
Az emailben kapott jegyet nyomtasd ki, és vidd magaddal papíron. A színházak ugyanis így fogadják el a jegyed érvényesnek, és neked is így a legegyszerűbb és leggyorsabb!

Az Operettszínházban nagyon csúnyán fognak rád nézni, ha nem nyomtatod ki a jegyed. Vészhelyzetben valahogy talán megoldják, de ilyen esetben legkésőbb 45 perccel a kezdés előtt érj a pénztárhoz!

Ha esetleg gondod volt a bejutással ebben a színházban, jelezd felénk kérlek a címen!

  Cím
  Hogy tetszett?