Ha kíváncsi arra, hogy miként falja fel a média a művészetet, vagy csobbanna egy történelmi rafting majdnem thrilleres hullámaiba a XX. század kulturális ikonjaival övezve, vágjon bele Ruben Brandttal egy fekete humorral és szürreális tényekkel bővelkedő gengsztertörténetbe. Mert mi van akkor, ha már nem a művészet értéke, hanem a puszta létezése a tét? 

Történet:

A címszereplő Ruben Brandt társaival a világ legnevezetesebb múzeumainak, galériáinak és magángyűjteményeinek kirablásával bővíti magángyűjteményét anélkül, hogy bármilyen pénzszerzési motivációja lenne. 
Mike Kowalski magándetektív megszállottan szeretné megoldani "a múzeumok elszállt rablói"-nak titkát. Amikor egy ügy felderítésén dolgozik, gyakran néz klasszikus filmeket lenémítva, ami segít neki a rejtélyek megfejtésében.
Már a világsajtó is a rablóbanda tetteitől hangos. Az Interpol és számos nemzetközi szervezet nyomoz utánuk, seregnyi fejvadász ered nyomukba. Végül Mike Kowalski oldja meg a rablások rejtélyét: megtudja, mi vitte rá Ruben Brandtot saját műgyűjteménye létrehozására...


A rendező-koreográfus a társulat munkamódszeréről így vall a darab kapcsán: "Anyagokat próbálunk megfogni és összegyúrni. Sok esetben kifejezetten a komplexitás megteremtésére törekszünk, máskor meg épp ellenkezőleg: eldobálunk kifejezőeszközöket, és inkább az egyszerűség felé megyünk. Általában a tánc, a szöveg, a zene és a képzőművészet koherens egységének létrehozása a cél. A tánc maga is képzőművészet."
A címszereplő Ruben Brandt társaival a világ legnevezetesebb múzeumainak, galériáinak és magángyűjteményeinek kirablásával bővíti magángyűjteményét anélkül, hogy bármilyen pénzszerzési motivációja lenne. 
Mike Kowalski magándetektív megszállottan szeretné megoldani "a múzeumok elszállt rablói"-nak titkát. Amikor egy ügy felderítésén dolgozik, gyakran néz klasszikus filmeket lenémítva, ami segít neki a rejtélyek megfejtésében.
Már a világsajtó is a rablóbanda tetteitől hangos. Az Interpol és számos nemzetközi szervezet nyomoz utánuk, seregnyi fejvadász ered nyomukba. Végül Mike Kowalski oldja meg a rablások rejtélyét: megtudja, mi vitte rá Ruben Brandtot saját műgyűjteménye létrehozására...


A rendező-koreográfus a társulat munkamódszeréről így vall a darab kapcsán: "Anyagokat próbálunk megfogni és összegyúrni. Sok esetben kifejezetten a komplexitás megteremtésére törekszünk, máskor meg épp ellenkezőleg: eldobálunk kifejezőeszközöket, és inkább az egyszerűség felé megyünk. Általában a tánc, a szöveg, a zene és a képzőművészet koherens egységének létrehozása a cél. A tánc maga is képzőművészet."
Szereposztás
Színész | Andrássy Máté |
Színész | Blaskó Borbála |
Színész | Horváth Csaba |
Színész | Kádas József |
Színész | Sipos Vera |
Színész | Vati Tamás |
Színész | Csere Zoltán |
Stáblista
Író | Milorad Krstic |
Rendező | Horváth Csaba |
Koreográfia | Horváth Csaba |
Díszlet | Milorad Krstic |
Jelmez | Benedek Mari |
Produkciós asszisztens | Számel Judit |
Produkciós asszisztens | Koháry Mária |
Fény | Pallagi Mihály |
Fény | Payer Ferenc |
Hang | Csere Zoltán |
Hang | Vati Tamás |
Helyszín
Átrium Film-Színház
1024, Margit krt. 55.
1024, Margit krt. 55.
Térkép
Ne használj papírt, ha nem szükséges!
Az emailban kapott jegyeid — ha teheted — a telefonodon mutasd be.
Köszönjük!