Ahogyan Tom Service megfogalmazza a Guardian hasábjain megjelent cikkében:
„Íme a mű kezdete.
Beethoven V. szimfóniájának kezdő hangjaiban a sors pörölycsapásai hangzanak fel, ám lehet e négy hangot a citromsármány énekeként, háborús idők győzelmi himnuszaként, vagy akár egy Cherubini korál variációjaként. Beethoven eme művének első négy hangját sokféleképpen érzékelték, értelmezték és magyarázták.
Személy szerint már évek óta szerettem volna koreográfiát készíteni erre a zeneműre, de eddig nem volt világos számomra a valódi üzenete. Nemcsak a világszerte ismert első tételére gondolok, hanem a további három, kevésbé népszerű, de szintén hihetetlenül erős tételére is.
Ebben az évben ünnepeljük Beethoven születésének 250.évfordulóját, és napjainkban hasonlóan forradalmi időket élünk, mint a mester, amikor ezt a darabot 1804 és 08 között megalkotta. Jelen korunknak az ad reménységet, hogy a fény győzedelmeskedik a sötétség felett. Ez a korszellem késztet arra, hogy a GG Tánc Eger számára készítendő új művemmel is kifejezzem az életbe vetett hitemet.
Egy olyan darab született, amelyet hatalmas szeretettel készítettünk a tánc és a színpadi előadóművészet iránt, valamint a munkát azok a főbb elemek jellemezték, mint a kockázat és nyitottság mindkét fél részéről, hogy valami újat, mást próbáljon ki.
Roberto Galvan
Táncolják:
Emődi Attila, Gioele del Santo, Kelemen Dorottya, Martina Tizzi, Novák Laura, Plita Márk,
Fodor Sára, Forczek Janka
Játékmester: Topolánszky Tamás
Zene: Ludwig Van Beethoven
Koreográfus asszisztensek: Kelemen Dorottya, Emődi Attila, María Kuhmichel, Sergio Villalba, Candela Rodríguez, Mauro Cacciatore, Lihuén Fiorotto
Koreográfus: Roberto Galvan
Időtartam: 45p
„Íme a mű kezdete.
Beethoven V. szimfóniájának kezdő hangjaiban a sors pörölycsapásai hangzanak fel, ám lehet e négy hangot a citromsármány énekeként, háborús idők győzelmi himnuszaként, vagy akár egy Cherubini korál variációjaként. Beethoven eme művének első négy hangját sokféleképpen érzékelték, értelmezték és magyarázták.
Személy szerint már évek óta szerettem volna koreográfiát készíteni erre a zeneműre, de eddig nem volt világos számomra a valódi üzenete. Nemcsak a világszerte ismert első tételére gondolok, hanem a további három, kevésbé népszerű, de szintén hihetetlenül erős tételére is.
Ebben az évben ünnepeljük Beethoven születésének 250.évfordulóját, és napjainkban hasonlóan forradalmi időket élünk, mint a mester, amikor ezt a darabot 1804 és 08 között megalkotta. Jelen korunknak az ad reménységet, hogy a fény győzedelmeskedik a sötétség felett. Ez a korszellem késztet arra, hogy a GG Tánc Eger számára készítendő új művemmel is kifejezzem az életbe vetett hitemet.
Egy olyan darab született, amelyet hatalmas szeretettel készítettünk a tánc és a színpadi előadóművészet iránt, valamint a munkát azok a főbb elemek jellemezték, mint a kockázat és nyitottság mindkét fél részéről, hogy valami újat, mást próbáljon ki.
Roberto Galvan
Táncolják:
Emődi Attila, Gioele del Santo, Kelemen Dorottya, Martina Tizzi, Novák Laura, Plita Márk,
Fodor Sára, Forczek Janka
Játékmester: Topolánszky Tamás
Zene: Ludwig Van Beethoven
Koreográfus asszisztensek: Kelemen Dorottya, Emődi Attila, María Kuhmichel, Sergio Villalba, Candela Rodríguez, Mauro Cacciatore, Lihuén Fiorotto
Koreográfus: Roberto Galvan
Időtartam: 45p
Helyszín
Nemzeti Táncszínház
Budapest, 1024, Kis Rókus u. 16-20.
Budapest, 1024, Kis Rókus u. 16-20.
Térkép
Ne használj papírt, ha nem szükséges!
Az emailban kapott jegyeid — ha teheted — a telefonodon mutasd be.
Köszönjük!