Töltjük rögvest!
 
 
  Válassz jegyeket
  Add meg az adataid
  Fizess online
ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA 2.0
Lurdy Ház

Erre az előadásra ma nincsenek félárú jegyeink, nézd meg az aktuális darabokat a Főoldalon!

  Leírás
Az Értékesítők Szakmai Napja című konferenciasorozatunkat már a kezdetektől nagy érdeklődés övezte. Célunk, hogy hagyományt teremtve minden évben 2-3 alkalommal összehívjuk a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.

 A neves előadók olyan információkat, tapasztalatokat és tanácsokat osztanak meg a szakma fejlődni akaró képviselőivel, amelyek jelenleg a leghatékonyabban működő módszerek! A felső 20%-ba tartozik, aki a volumen 80%-át hozza? Vagy ide akar bekerülni, a legjobban fizetettek közé? Az Értékesítők Napján egy helyen és egy időben találkozhat a professzionális szemlélettel, a legújabb gyakorlati módszerekkel, és az inspirációval! Tegye magát szabaddá, fejlessze képességeit! Biztos lehet benne, hogy ez a nap százszorosan megtérül!   AJÁNLJUK KONFERENCIÁNKAT: √ Értékesítőknek, területi képviselőknek, pénzügyi tervezőknek, biztosítási tanácsadóknak, valamint a network marketing képviselőinek. √ Itt lesznek azok a cégvezetők és vállalkozók is, akik számára a személyes értékesítés meghatározó terület. √ Kihagyhatatlan az értékesítési vezetők számára, akik fel akarják pörgetni az értékesítési csapatuk teljesítményét. TERVEZETT TEMATIKA: Tonk Emil –  Válj a kapcsolatépítés mesterévé, mert ez a növekedésed motorja… Tonk Emil sok értékesítő jutaléka mögé tett már 1-2 nullát. Szerinte a legjobbak nem dolgoznak sokkal többet, csak pontosan tudják, hogy mit miért csinálnak. Erről fog beszélni a szakma legendája… Főbb témakörök: * Hogyan épül a bizalom?
* Milyen logika mentén döntenek a vevők?
* Eladunk vagy tanácsokat adunk a jó vásárlási döntéshez?
* Hogyan lesznek vevőink a kínálatunk „eladói”?
* Hogyan érjük el, hogy ajánlatunk számára „megéri”?
* Hogyan viszonyuljunk a versenytársakhoz? Hogyan legyünk a legjobb alternatíva?
* Amitől objektív az ajánlás  – a referenciák igazi ereje.
* Az elégedettség ügyfél a legjobb marketing eszköz.
* Hogyan legyenek „ nagykövetek” az ügyfeleim?  
  Palánkai Gábor – Az értékesítés meghatározó trendje, avagy az érzelmi döntések működési mechanizmusának ismerete Gábor megmutatja, hogy felfelé mindig van hely! Főbb témakörök: * 2016-ban mi működik az értékesítésben, és mi nem.
* Csodafegyver, amit sokan ismernek, de nem használják.
* A rég elfeledett hármas szabály, ami felpörgeti az értékesítésed.
* Út a nagyszámú sikeres tárgyaláshoz.   . Dr. Piczkó Katalin - Nézz a kifogások mögé, avagy az ellenvetés kezelés művészete Katalin segít eredményesen megbírkózni az ellenvetésekkel…   Főbb témakörök: * Az objektív és a szubjektív kifogások közötti különbség.
* A vevő kifogás kommunikációjának két szintje.
* A füldugó, amitől nem hallják meg az érveidet.
* A módszer, ami megmutatja a vevőid valódi ellenvetéseit.
* A szavak, amelyekre megszelidülnek a kifogások.
* Hogyan fordítsd át az ellenvetéseket érvekké?   . Jagodics Tamás: Mi van a csőben? …avagy honnan tudod meg, hogy mennyit fogsz keresni a következő hónapokban? Tamás bebizonyítja, hogy az értékesítés egy egyszerű műfaj. Csak néhány fontos számot kell figyelned, ami megmutatja, hogy mikor érjük el a célunkat. .. Főbb témakörök: * A statisztika ereje
* Az értékesítési tölcsér hatása a pénztárcádra.
* Kulcsadatok, amelyek előrevetítik a jövődet.
* Mivel tudod befolyásolni az eredményeidet?
* Akcióterv, amivel 3 hónapon belül megduplázhatod a jövedelmedet.   .  Sebők Attila: Attitűd, ami mindent visz, avagy mit látnak és éreznek meg a vevőid… Attila rámutat, hogy a hozzáállásunk javítása hogyan vezet arra, hogy újabb és újabb kapuk nyíljanak meg előttünk! Arról is beszél majd, hogy milyen viselkedéssel alapozhatjuk meg a bizalom kiépülését! . Főbb témakörök: * A szándék fontosabb, mint a technika
* Örök érvényű szabályok az emberekkel való bánásmódban
* A közös értékek feltérképezése, avagy az együttműködő ügyfélkapcsolatok titka
* A bizalom varázsa és eredménye   .  Dr. Schiffer Miklós: A stílusod szavak nélkül is megmutatja, hogy ki vagy Miklóstól megtanulhatjuk, hogy mi a stílus! Ha megtaláljuk, és folyamatosan fejlesztjük, csiszoljuk saját stílusunkat, az hamarosan a védjegyünkké válik. Egyszeri és megismételhetetlen mások szemében… . Főbb témakörök: .* Megjelenés, mint az egyik legfőbb kommunikációs eszköz
* Öltözködési rendszer értékesítőknek – változó világ, változó elvárások
* A magatartás kultúrája, az üzleti életben elvárt helyes viselkedés – írott és íratlan szabályok
* A stílus maga az ember   . Tonk Emil: Zárszó  A szünetekben számos kiállító, óriási kedvezmények és izgalmas meglepetések várják a résztvevőket!
  Galéria
  Jegynyomtatásról
  Cím
1097, Könyves Kálmán krt.12-14. Kattints ide a térkép megjelenítéséhez
  Hogy tetszett?